سازمان سنجش آموزش کشور که متولی برگزاری آزمون‌های علمی و دانشگاهی است در اطلاعیه‌ای که در وب سایت رسمی این سازمان آمده گفته که آزمون آیلتس از اردیبهشت ۱۴۰۲ مجددا برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه آمده که: به اطلاع داوطلبان آزمون آیلتس می رساند براساس هماهنگی های صورت گرفته با موسسه IDP ثبت نام آزمون آیلتس کاغذی (paper) از تاریخ 1402/2/11( اول می 2023) و آزمون آیلتس کامپیوتری «  CD » از تاریخ 1402/1/21( دهم آوریل 2023 )از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام خواهد شد. لازم به ذکر است تمامی داوطلبان ابتدا بایستی وارد درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور شده و پس از تکمیل فرایند ثبت نام اولیه، تاریخ آزمون، شهر و مرکز آزمون خود را از طریق سامانه ثبت نام IDP تکمیل کنند.
ضمنا هیچگونه تغییری در هزینه ثبت نام آزمون آیلتس ایجاد نشده است و هرگونه پیام از طرف موسسات مجری آزمون مذکور مبنی بر علی الحساب بودن هزینه ثبت نام و افزایش آن فاقد اعتبار است. هر گونه تغییر در هزینه آزمون آیلتس به صورت رسمی و از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

نکته جالب توجه این اطلاعیه ثبت نام از طریق این سازمان و البته عدم تغیبر قیمت آن علی رغم شایعات پیرامون آزمون آیلتس است.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *