مراسم بیست سالگی زبان سرا عصر روز یکشنبه 3 مرداد 1400 با تقدیر از زبان آموزان برتر مسابقه میلیونی برگزار شد.

در این مراسم داریوش فیروزپور موسس و مدیر عامل زبان سرا ضمن تقدیر و تشکر از حضور فراگیران مسابقه میلیونی، گفت: دوست داشتم که این مراسم بسیار باشکوه و با حضور تمامی والدین و زبان‌سرایی‌ها برگزار می‌شد، اما شرایط فاصله اجتماعی و قرنطینه ما را برحذر داشته است.

وی افزود: زبان سرا در بیست سال اخیر مسیر پر فراز و نشیبی را سپری کرده و علی رغم مشکلات، توانسته که روند روبه رشد و ترقی را طی کند.

داریوش فیروزپور – مدیر عامل و موسس موسسه زبان سرا سنندج

فیروزپور با اشاره به مسابقه و چالش هیجان انگیز بیست سالگی زبان سرا گفت: این مسابقه را با هدف ایجاد شور و نشاط در میان فراگیران و در فضای مجازی برگزار کردیم تا هم سلامت فراگیران تضمین شود و هم استفاده از تکنولوژی برای همگان آسان تر شود.

در این مراسم، فریبا یونسی مدیر بخش دخرانه زبان سرا، لیلا طبرزدی مسئول بخش برنامه ریزی و فریاد فاتحی نیا مسئول بخش ارتباط و روابط عمومی موسسه نیز حضور داشتند.

در این مراسم از فراگیران برتر مسابقه میلیونی (نفرات اول تا سوم) و همچنین دیگر زبان آموزان شرکت کننده در مسابقه میلیونی با اهدای جوایز نفیس تجلیل شد.

بر این اساس نفر اول یک میلیون تومان جایزه نقدی + یک ترم رایگان همراه با کتاب به تیم سه نفره آرینا قادری، صبا محمدی و سنا حیدری تعلق گرفت.

نفر دوم یک میلیون تومان جایزه نقدی + پک رایگان کتاب ترم بعدی به شاینا نوری فراگیر بخش خردسالان تعلق گرفت.

نفر سوم یک میلیون تومان جایزه نقدی به آیلین عباسپور تعلق گرفت.

عکس‌های این مراسم را در منوی زبان سرا در قاب تصویر زبان سرا مشاهده کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *